norrköping idag var bara bäst !

åkte till norrköping med felicia, lisa och evelina idag ;)
började med att vi försov oss, sedan missade tåget (tåget går ju en gång i timmen på helger*morr!!*)
så fick vimsa runt på stationen med tjejerna, sen blev vi hungriga och gick till en sånn där man betalar pengar eller smsar och trycker på en knapp och godiset eller vad man vill ha åker ut . där misslyckades vi totalt ! fast sen fick vi massa godis :D
vi sminka oss i tåget var ju inte precis världens lättaste ,  sen låg vi på golvet där och vilade lite :D
sen var vi där några timmar och köpte massa kläder :D fast sen skilldes vi åt :O så felle & lisa gick, och evve & jag gick.. vi hade iallafall kul :D:D vi körde laserdome :D 1 mot 1, ;) evve va som en igel hela tiden :o bara sprang efter mig ;o terminator v.s. puma :D jag(puma) vann :D:D:D så gratis laserdome för mig då nästa gång;)






Kommentarer
Postat av: jennifer (y)

Hej, fin blogg :)

2010-08-30 @ 19:11:22
URL: http://jenniiferbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0