<3



så mycket som jag behöver dig nu, det har aldrig varit såhär svårt
och den tiden som gick itu, det var den tiden jag saknar som var vårt
den tiden då léenden var vackra och saker värmde
förstår inte hur allt kunde gå så snett och plötsligt bli sämre
men först då förstår man att inget är lätt, det är gjort att kämpa för
och jag insåg att du hade rätt, det här är nått alla gör
tiden läker alla sår, säger alla dom som vet bäst
trodde inte på det för det det var alltid jag som visste mest
men nu vet jag hur dum jag var och lurade mig själv, lilla jag
man ska stå imot och kämpa och hålla ut, inte göra för hastiga drag
för tiden läker såren, bara man tror på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0