kort hår?

har långt hår, det går under brösten. har alltid haft långt hår och jag är trött på det, allt är jätte slitet och det bara hänger håret. så vad tycks om att man klipper av det så det e precis under axlarna ? så skönt ! men att jag köper löshår så jag kan variera mellan kort och långt hår. rena rama drömmen yaaaoo ?;)
men frågan är om jag vågar med en sånn förändring, håret växer ju ändå hela tiden & man vänjer ju sig right?
eller vad säger ni?



typ några cm längre än på bilden till höger men ni fattar vinken, ni e smarta

Kommentarer
Postat av: stina

jag tyckte också så och allting hade haft långt hår i hela mitt liv, sen klippte jag av det så kort. JAG hade platt hår innan då fick jag lockigt:S och sååå ae jag skulle aldrig i hela mitt liv göra det IGEN;)

du har skit fint hår.du kommer ångra dig tror jag :P <33

2010-12-24 @ 23:15:41
URL: http://stinacaesar.beldo.se
Postat av: stina

jag tyckte också så och allting hade haft långt hår i hela mitt liv, sen klippte jag av det så kort. JAG hade platt hår innan då fick jag lockigt:S och sååå ae jag skulle aldrig i hela mitt liv göra det IGEN;)

du har skit fint hår.du kommer ångra dig tror jag :P <33

2010-12-24 @ 23:16:18
URL: http://stinacaesar.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0