mina syskon, hahhaha

varför ska jag skriva om mina syskon ? xd hahha aja

filip: en liten tölp som älskar att skrika och springa runt , bits ibland bara så ni vet :) han brukar krocka och göra märken i kylskåpet med bobby caren ;)

 

oliver: sportfåååååneeee, men skit snäll, berättar allt för min lille bruur;)

 

zanna: bonus syrra, sketa snäll och älskar att ha en syrra :D 17 år och galen ! hon brukar ringa till mig när hon e lite onykter ;)

 

oscar: bonus brorsa, han är lustig, han skrattar åt ordet "kylskåp" ?? hahah , en liten fjong är vad han är :)

 

felicia borg: inte syster men ändå, min lilla twiiin , :) hon äger på allt ! beundrar henne till tusen, även om hon är lite knas :)

 

evelina grönqvist: samma där, hon är som en syster för mig, min lillasyster jag aldrig fick, EwU !!! gråter jag gråter hon, vi två blir ett :)

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0