nyår imorn?

tänk att 2010 har gått så fort
det var lixom igår som jag och lina smet ut klockan 5 på natten helt cp på nyårsnatten
då killarna jagade oss med raketer och vi vägrade äta vuxenmaten x)
för en timme sen var det sommarlov? och evve och jag stack in på apoteket och jag låtsas grät och fick gratis plåster.
har jätte många fina minnen från 2010 , och mer ska det bli 2011
i övermorgon är det ett helt nytt år, kommer inte kännas annorlunda, men bara tanken att man exakt har ett helt nytt år framför sig får en att vilja göra så mycket, skriva in sina planer i en bok, som jag och evve gjorde innan sommarlovet hahaha, vissa av dom grejerna blev av då eller nu
hoppas alla får den bästa nyårsdagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0