PRESENTATION!

hejsvej, jag heter amanda xd hahah, jag är 14 år och går i skola i linköpins komun ;) jag har lite syskon och min mamma och pappa bor inte ihop. i skolan är jag busig och busar med både kompisar och lärare =D
efter skolan är jag alltid med kompisar och åker ofta till stan för att äta cheeseburgare om jag inte ätit i skolan,
jag älskar musik och att prata ! jag kan prata om allt, speciellt om jag har tråkigt,
jag är väldigt dålig på matte och sånt skit i skolan, men hemma är jag nästan smartast , hahaha XD
jag är allergis mot katter :( (vet inte varför ja sa det) jag älskar killar och deras humor och hela dom , killar går bättre att lita på en tjejer för dom är inte lika stora skvallerbyttor ;) så jag delar väldigt mycket hemlisar och snackar om jag mår dåligt med killkompisar .
har väldigt många bra vänner, några bättre och typ 2 bäst :d matilda lindh och evelina grönqvist- systrar<3 dom skyddar mig alltid och står upp för mig :) så glad att jag har dom.
vet inte riktigt vad jag ska skriva , men en sak jag älskar är varm oh'boy ! åååh slår allt :d


har vit mössa på mig , syns inte men ändåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0