dagen, pepparkakor , muums

sov nästan inget inatt... somnade vid 1 & vaknade en gång i timmen tills klockan 6, sen ställde jag om alarmet så mycket så jag inte åt nån frukost.
sen cykla jag till tågstationen och tåget är försenat 10 minuter, förvånad ... njaaee va ?
sen drog det iväg i bussen till skolan tillsammans men saknade tilda , sminkade oss på toan (hann inte det hemma) och hade kul på lektionen x) tills jag skulle gå till rektorn :o blev skit rädd men fick reda på att det va om ett ämnde sen..
hahah, på teorin gick en lärare på mig hela tiden och tjatade om att jag skulle jobba, sen stack jag därifrån för skulle kolla vad emma gjorde, o då ser ja läraren så börjar springa åt ett annat håll helt plöstligt o dom i korridoren bara stirrade på mig x)
va med lite folk sen efter, blev skit trött så åkte hem o tog en halvtimmes dusch o nu sitter jag här och dricker oh'boy och käkar pepparkakor suuuper mycket juuuuulkänsla.
gillagillagilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0