HAHAHAHHA, dagen , måste läsas

HAHAHA, låg säkert i en halvtimme med snuttis i stan på nån sten grej och låg och garva åt ingenting x)
och när vi garva som mest så kommer först nån snubbe och cyklar förbi och bah: h a h a ha
o evve bah: eeeeh, HAHAHHA. o sen kommer jag o bah: ååh va fan garvar han åt då? HAHAHA
lovar, vi gick på nått x) sen kommer nån gumma och bah: har ni kul tjejer o vi bah: eeeh jaa ?
hon bah: bra, forsätt med det då. HAHAHAH yees maaamma xD HAHAHAHA

senare så hände det lite mer, evve o jag var såhär.. JHDPASNDAÖFMSÅAÅDOAHPOIUYFCKLHOLJOP, förbannade !!! stackars evve börjar gråta o ja försökte trösta henne men hon var för arg för att ta imot nån kram :/ haha, men uuusch vad mycket panik jag hade.... sen ordnade det sig (y)


haha , evve och jag ligger där o gör INGENTIING, sjalalala

hahah jag garva åt den här bilden skit länge, vet inte varför x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0