matilda lind <3



det brister mitt hjärta när du e sur o ledsen på mig, så jag skriver den här texten för att visa hur mke du betyder , hur mke jag behöver dig och hur mke jag älskar dig.
jag gillade inte dig innan jag kände dig, jag hade hört saker som jag tyvärr trodde på, jag dömde från helt fel vinkel, för du är den vackraste , underbaraste och bästa vän-sis man kan ha . utan dig vore jag ingenting, så lova mig att aldrig lämna mig, för du är mitt halva hjärta, systern jag aldrig fick. första gången jag träffade dig klickade det mellan oss, jag va inte blyg eller nått, jag visste att den här tjejen har jag så mke gemensamt med. och det är sant, ingen slår våran humor och våra coola ljudeffekter när vi berättar något. det är sjukt hur mycket man kan älska nån person , som får en att må så bra när man går där i korridoren. hur kramar kan värma och hur det känns att ha en äkta vän. jag följer med dig i vått och torrt, glöm aldrig det :*
älskar dig matilda lind:*

Kommentarer
Postat av: matilda lindh

aww, gumman innan jag träffa dej trodde du va som du vet vem...

men sen när jag träffa dej va de inte pinsamt de va bah kul!

älskade dej från första stund, älskade dej då älskar dej nu... kommer alltid älska dej!

love you 4ever..

puss

2010-11-01 @ 23:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0