du är den bästa ;*

evelinagrönqvist :d
min lilla bebis , finns alltid där och stöttar :d
kommer ihåg när vi skulle sova över men jag började spy och fick kräksjukan X) men du vägrade åka hem , ist tog du hand om mig och jag vaknade mitt i natten och ropade på dig och du kom och hämtade vatten :') är inte det urgulligt ?
och när du ringde mig och berättade det där den kvällen och du satt på bussen, jag började gråta och du med :(
och jag sa att personen va en idiot x) och du bah: tkr jaa mee!
och när vi satt under trädet på kvällen och hade mjukis kläder och inga skor och hade sprungit runt , och vi sa hur bra det är att ha en bästavän och att vi kan säga allt till varann (a) sen sprang vi iväg hand i hand så inte killarna som gick förbi skulle se oss x)
bråken vi har haft har bara fått oss närmare varann , låter konstigt men sant :d
älskar dig :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0