hemma från sjukhuset nu, o har bajsont

så, efter att varit på sjukhuset i 12 timmar, kan jah berätta lite om det nu :)
jag hade ett navel brock ;) (två muskler som inte riktigt satt ihop över navel) så skulle operera ihop det (y) kom in till sjukhuset kl 7 o fick ha på mig as roliga kläder x) sen fick jag lägga mig på operations bordet och fick dropp + nått sömn medel, hahah dom sa: snart kommer du känna dig yr , och efter det så snurra hela rummet x) sen somna jag på typ nån sekund och vakna av att en sköterska bah: nu e det klart. hade så jäääävla ont , kunde inte ta hela andetag eller resa mig upp eftersom magen används ju typ till allt :O så jag skrek o grät...
så fick en stark medicin som va jätte god :D sen kunde ja stå o gå (y) as glad blev ja :d sen hem och jag är arg på zanna nu och ber mamma att kasta ut henne för hon får mig att skratta hela tiden och det gör skeeeta ont x) så dumma henne ;) fast hon är så gullig och lagar pannkakor till mig (a) alla behandlar mig som en bebis :d mormor kmr sen och ger mig present (y)

bilder kmr .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0