bilder från dagen. måste göras om !



va ute på stan idag med evelina och hittade en vit jacka som jag ÄLSKAR(finns på bilden) ! plus den gråa jackan på bilden oxå ;)



läs :D:D
föresten så ägde jag och tilda på idrotten ! :D vi skulle ta bussen upp till skogen för vi orka inte gå, och så åkte bussen typ förbi oss men tilda bara skrek allt hon kunde, sen när vi klev på bussen sa chaffisen:
-ska ni till stan?
och tilda bah:
-vi ska dit du ska
hahahaha, sen satt vi o skröt i bussen varje gång vi åkte förbi nån som gick till skogen i vår klass ;) men sen stanna inte bussen där vi ville så vi åkte för långt och fick springa till skogen istället för att hinna före eftersom vi "åkte bussen dit" :D fast vi kom en av dom sista (a)

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: haha nej du den ut växten är inte mörk, den är orange hårig och min far vägrar låta mig få pengar och färga !

det är hemskt !!! :'/

men tack för du försökte pigga up mig lite :)

2010-09-20 @ 22:32:00
URL: http://attitudeandblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0