lika smart som alltid

skulle ner och hämta cykeln på tågstationen eftersom den vart där över natten. när jag kommer dit hittar jag den inte ? så jag går hem igen.
-cykeln var inte där mamma ?
-är du säker på att den stog där?
-aah, jag åkte till stan med matilda igår ju och cykla ner till tåget.
-jaha, men vi åker ner dit och kollar igen eftersom vi vet hur du är.
såklart är den där (a) så mamma tar hem cykeln igen :D *TAACK*

btw, sånt bra minne som man har oxå så lägger jag ifrån mobilen ur jackfickan på byrån och hänger upp jackan när vi är tillbaka hemma, sen när jag ska hänga upp den o letar igenom fickorna slår tanken mig "vart fan är min mobil!?!?" hehehe, sen hitta jag den på byrån  :d lite mke att tänka på bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0