min bästis, min syster, mitt hjärta, mitt allt!

evelinagrönqvist <3

trodde aldrig du skulle vara såhär nära mig som du är nu.
från att gått i samma klass som dig från 2an till 6an var vi inte alls nära, pratade knappast med varann.. fast nu när jag lärt känna dig och det gått 2 till år från 6an är du en av dom som betyder mest ! nästan den som betyder mest !
säger allt till dig, även om jag vet att du är en liten skvallerbytta som jag, så bryr jag mig inte om jag riskerar något du säger till nån, för jag kan inte va arg på dig.
du är som den systern jag aldrig fick, min andra halva. din och min humor vinner allt ! med dig behöver jag inte skämmas eller försöka vara någon annan, kan springa runt i stan och skrika och vara lycklig, bara du är vid min sida.
varje gång vi bråkar eller är oense om nått börjar båda gråta... så sant som det e sagt, gråter du gråter jag, skrattar du skrattar jag ! aldrig haft så kul med någon som jag har med dig, försvinn aldrig ! lova det! för utan dig skulle jag inte klara av allt skitsnack som går och alla falska personer !
allt detta jag skrivit kommer från mitt hjärta till ditt. du är min lilla extra kudde när vi ser på skräckfilm, du skyddar mig från sånt jag tycker är läskigt, och står upp för mig för sånna som inte är snälla.
delar allt och lite till med dig, hand i hand med dig känner jag mig trygg och älskad. skiter i om folk tycker att man är överdriven :O men såhär är det att ha en bästavän som man älskar ! och jag tänker aldrig tappa taget om dig ! byter du skola kommer jag byta med dig ! så är det bara !
jag älskar dig min bästavän!


Kommentarer
Postat av: evve "the king" grönqvist

- jag älskar dig bästavän, syster & mitt hjärta! <3

2010-09-05 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0