<3

jag är inte typen som får mitt hjärta brustet, jag är inte typen som blir upprörd och gråter

för jag lämnar aldrig mitt hjärta öppet, det skadar aldrig att säga hejdå

förhållanden går inte djupt in på mig, aldrig fått in "kärlek" begreppet

och nån kan säga att dom älskar mig äkta, men då betydde det ingenting

mitt sinne är borta,jag virrar runt

och djupt inne, kommer jag drukna i mina tårar

jag tappar greppet, vad händer? jag kämpade från kärlek, det är såhär jag känner

den här gången var annorlunda, kändes som om jag var ett offer

och det skärde mig som en kniv, när du gick ut ur mitt liv

nu är jag i det här tillståndet och jag har alla syntom, av en tjej med brustet hjärta

men vad som än händer så får du aldrig se mig gråta

hände det när vi först kysstes? för det sårar mig att släppa det

kanske för att vi spenderade så mycket tid, och jag vet att det inte händer mer

jag skulle aldrig låtit dig hålla mig älskling, för att jag är ledsen för att se oss ifrån varann

det var inte meningen att jag skulle ge allt, kan inte komma på hur du stal mitt hjärta

hur jag kom hit kommer jag aldrig få veta, jag ville aldrig att det skulle bli såhär personligt

och efter allt jag försökte göra, att stå ifrån att älska dig

jag är hjärtkrossad men du ska inte få veta, och jag tänker inte visa det

för du kommer aldrig se mig gråta


(översatt låttext)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0