älskar min frissör !

aah så äre det, jag seriöst älskar min frissör !
kevin heter han, och han är gay :D hahah han är så jävla skön och snällaste som finns :)
ni vet när man kliver in i en frissör salong och sätter sig och dom börjar småprata
då vill man ju bara försvinna genom marken för det är så jäklans pinsamt x)
hahaha typ bah hur är det i skolan? vart bor du o shiet
men han frågar om massa annat , o snackar som ...
aah en vanlig person inte som om det vore nått förhör :S
och så har han ju typ samma intresse som vi tjejer så det blir gansak enkelt att snacka med honom
för han är som en liten flicka :D hahha, bästa !
och när han bleker mitt hår och jag skriker att det ser förjävligt ut och att det är fucking fel färg
haha han bara garvar o bah nejnej jag lämnar dig inte såhär, så färgar han igen :D :')
mamma ringde honom igår för hon skulle boka ny tid (han har skaffat egen salong;))
han bah: ååhh jag gillar amanda så mycket, hon är inte som alla andra, hon säger vad hon tycker och är så enkel att snacka med och hon är så mogen! hihi :D
så han är den bbästa frissan man kan ha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0