byta skola

mamma satte sig ner och va skittyst och började skriva på en lapp
1. byta skola
2. ta ifrån datorn
3. byta vänner
4. vara hemma
5. sova
6. äta reglenbundet
ja bah vafan är det här? så sa hon att det är saker som jag borde göra för att sluta va så arg ?:O
och att jag fick stryka saker som jag absolut inte vill, tog bort vänner och datorn och att vara hemma oftare, sova o äta gör jag ju redan så?:S så det blev kvar att byta skola? men jag vill inte det, men ändåå .. :(
visst, enklare med skolskjuts och sånt, men jag vill inte förlora mina kompisar .. :/
o så har hon snackat me pappa o sånt o dom säger att ja nog borde byta skola för allt skulle bli lättare , få se hur det blir .. mamma skulle ringa imorgon så det kanske blir efter påsklovet


Kommentarer
Postat av: mattih<3

du kommer inte förlora dina kompisar, vi kommer ju alltid finnas för dej men sen så är det ju fall du dissar oss :o det är ju en annan 5:a ;)

2011-02-03 @ 19:45:00
URL: http://mattihlindh.blogg.se/
Postat av: molly

FUCK ATT DU BYTER UTAN MIG! ;o

2011-02-03 @ 19:45:59
URL: http://mollynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0