godnatt snyggingar

nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och dra mig mot sängen som jag ser saknar mig:)
blir att sätta på filmen easy a som jag älskar,
den är verkligen världens bästa, skit rolig ;) så dom som inte har sett den... SE DEN!
har skrivit en dikt också , från egna åsikter och egenskaper, blev bra :D
haha brukar inte skriva dikter men hade så mycket i mig som jag behövde
få ut och eftersom jag är i sälen och inte har mina vänner här så
tipsade en ig att skriva ut det, kändes skit skönt..
räddade mig från att typ börja få ryck på min mobil x)
kan nog visa den nångång när jag känner mig redo :)
ska visa den för min bästavän först. haha töntig jag låter, men jag är så nööööjd :D
kanske skulle börja med poesi??
öhm.. nej stryk den idén, ;)
puss, kyss, strul, smek fingerlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0