hårfärg



blond? mörk blond? brunett? svart?
jag är en sån där typisk som aldrig blir nöjd
måste alltid ha en förändring , för jag tröttnar så lätt på saker xd
likadant med min hårfärg, jag färgar jätte ofta och kan inte ha samma hårfärg längre än ett halvår typ:O
blir fan rädd för att jag blir gråhårig snart.
och det sliter verkligen så mycket på håret, får använda hårinpackning 1-2 gånger i veckan
(min är jätte bra btw, oliver&lime.. luktar skit gott;))
och plattar håret ungefär varje dag när det är skola, hatar mitt orginela hår
typ vågigt, fuuuult.. kan visa bild på det nångång .. jag spyr .
om jag inte plattar så lockar jag, annars har jag det uppsatt
har snart testat på alla hårfärger, jag svär
har haft mörkblond, oranget(missfärgning), rött(missfärgning), lila(haha när jag var liten)rosa slingor (när jag var mindre;)) svart, choklad brun, mörkbrun, mörbrun+blonda slingor, ljusbrun+mörka slingor, blond. btw så håller jag på och blir ljusblond nu, är så ljus i hyn så vill ha ljust hår;) hah fast jag kommer nog ändå färga mörkare sen, skulle inte bli så chockad då:)

Kommentarer
Postat av: jonas Dahlgren

brunnet :) <3

2011-02-10 @ 17:46:15
Postat av: ralle

brunnet:)))) <3

2011-02-10 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0