hat, panik...

allt bara dampar loss, får inte ordning på läxorna, så kommer nog inte få åka till mallorca :S
ingen tar mig seriöst ? ingen.. folk undrar om jag ens bryr mig om mina betyg och att jag är en tjej som inte tänker
men vet ni vad? jag bryr mig precis lika jävla mycket som alla andra
jag kanske inte bara vill spendera hela ungdomen hemma på vardagarna med ansiktet i böcker,
utom jag vill va i stan och med kompisar !

ae förlåt, lite sur på allt möjligt xd
msn dampar oxå, inte för att jag brukar bry mig om sånt...
men det jag skriver kommer tydligen inte fram,
och det andra skriver till mig kommer inte fram, :p
ska nog dra mig upp till övervåningen och ta tag i läxorna, jo jag kan ..
lyssna på musik, ladda mobilen om jag nu hittar den och sen bli okontaktbar till omvärlden ,
ska sitta i min egen lilla värld :)

puss på skinkan allesammans


haha så jävla ful bild, men bjuder asso...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0