vaken nu efter en skitkul kväll

tjenixen, ;)
vaknade vid typ 10 av emma som skrek !
sen tog emma kort på mig och vickan och ni vet hur det är att vakna arg? sjukt irriterande !:O
igår drog vi iväg vid 7 till stan, va där o hade väääldigt roligt. träffade två boys som vi hänkade till tinnis, sen stack vi igen och jag träffade en tjej som hette lina som va skiiiiiit snäll :D började snacka as mke , lixom ara mötte henne vid en lägenhets dörr? innan följde vi putte till felle oxå;) uuuhhh... virrade runt på stan lite sen ramlade emma och började blöda .. blev drama där så åkte hem en timme innan.. mötte elon och isak, nån kort och nån lina på rese och snackade runt som fan :) det va kul allt, fast jävligt kallt påvägen hem. tack för kvällen.
nu har vi iaf legat i typ tusen år och slappat med alla sticksiga ben xd hahaha
ätit o shiet och om en halvtimme sticker molly, evve och jag till stationen, dom ska möta elon och isak(evves nyblivna lover;)) men jag sticker hem och packar till att åka skidor i en vecka ! så jävla najs !:D

ohh herregud ... haha frös som in i helvete och typ halvsov xd haha molly tog hennes mascara och passade på att rita på oss

godmorgon molly ;)




Kommentarer
Postat av: lina

Aa det var kul som fan! Alltid trevligt att börja snacka med folk!

2011-02-07 @ 00:36:35
URL: http://littlegirlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0