hemma nu från elon

ganska chill dag idag faktist, efter skolan åkte jag, molly, moa & emma in till stan.
gick till hemköp & köpte chips o satte oss lite vid bowlingsalen tjockade oss ;) hahaha töntar ...
sen stack vi till yngves där elon och nån liten william var,
snackade ett tag och elon joinade ner till rese. mötte en som moa skulle träffa lite snabbt o det hände lite där. stod o frös ihjäl och kände inte mina tår så tvingade med alla in i värmen i väntrummet och där står älsklingen ewu! stod o kramade sönder henne medans mitt "sällskap" stack :o hahha vi trodde vi såg en så vi började kuta iväg till dom andra som satt ute?
 sinnes sjuka yaoo :D bajs kallt ute
aja, jag o molly tog iaf tåget till vstad o träffade robin , stack hem t molly men robin stannade på stationen blablabla . fixade oss o så där o käka, sen blev det vidare genom skogen till elon
skiiiit läskigt var det ! helt jävla kålsvart och vi höll på att ramla hela tiden xd hahaha
slappa galet hos elon sen, jag, molly, emma, moa , odd, big, robin, matte, stina
blev film, saw 7 ;) aja, sen kom iaf mamma o hämtade mig o skjutsade hem molly.
är sur nu också för molly är inte inne på msn nu så hon kan skicka bilderna ! så bilder kmr senare.

blev skraj förut fan xd 
mamma: du vet att om en elev skippar en lektion brukar lärarna informera det till föräldrarna
jag: jaha?
mamma: aah, är det nått du vill säga till mig annars?
jag: nej , eller vad snackar du om
mamma: vilken dag ?
jag: vaaaa?
mamma: vilken dag skippade du sista lektionen?
jag: jaha.. torsdag, men jag mådde illa och orka inte leta reda på min lärare så stack (a)
hahah dåligaste ursäkten, oj vad långt jag skrivit :o men jajajaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0