jag har världens bästa vänner.

allt i mitt liv är en hel jävla röra just nu, precis allt, skola, familj osv...
och jag mår inte bra av sånt här , speciellt inte som det är just nu, nu kommer ju alla tro att jag typ är emo, men det är jag inte. jag är världens gladaste och positivaste tjej annars, men jag är faktist väldigt sårbar , det går väldigt lätt att bryta det "glada" skalet.
men som tur är har jag världens bästaste vänner, som ställer upp för mig i vått och torrt, i alla lägen. ni betyder så mycket för mig. vart jag än är eller mår så är det alltid nån jag kan ringa till. och det bästa är att ingen är den andre lik och är bra på olika saker, alla har sina egna små egenskaper ;) lyssna, få mig att skratta, förstå, tipsa o de.. aa ni fattar. ni är dom som betyder mest, glöm inte de
underbara är ni och ni vet vilka ni är<3







mångamångamångamånga mer är de, men har inte bild på allt o alla, o blir jävligt mke bilder då annars xd


Kommentarer
Postat av: molly

finns alltid! <3

2011-01-11 @ 20:25:29
URL: http://mollynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0