KAOS!

Jag hatar min familj !
dom ska jämt bråka om små saker och idag gick det för långt.
tänker inte sitta & skriva hela historien för det är ganska personligt, men det här är galet så skriver en sammanfattning:

min brorsa sa till mamma att komma in till min pappas hus (aa dom är skilda) där står mamma i hallen och snackar me honom, medans jag sitter i trappan, & alla år har det varit största bråken mellan mamma & pappas fru, mamma får alltså inte gå in i pappas hus utan att ringa ;o för det är " jobbigt ".
Så dom började tjaffsa om de i hallen.
Sen kom ord ur ut doms käftar som: psyko käring, skata, idiot, du är sjuk i huvudet !
Den börjar den ena skrika att den ringer polisen ;p & själv står ja i mitten & försöker stoppa allt . drar ut mamma o säger att hon ska hålla käften för att ju mer som håller på ju värre blir de, & vet att mamma har en gräns iaf.
så sitter här hos mamma nu, fick inte sova hos pappa ..
fuck this shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0