massa massa massa ...

... ÄNDRINGAR! :D
heh nu har jag ändrat typ allt, blev ganska nöjd.
ser lite mer "proffsigt" ut nu xd hahha om ni fattar vad jag menar ;)
header o allt, hade inget bättre för mig och förstörde typ hela skiten förut ..
så fick börja om från nytt...  :( blööööö

aajjaaaa så kan det va ! imorn så blir det frissan
fettfettfettfett taggad !! ska bleka håret ännu mer, sååå trött på brunt hår -.-
venne hur det blir, om det blir slingat eller hela, får väll se då
frågan är ju om jag vågar gå till skolan på fredag :O kanske ser helt jävla sjuk ut, hahah
tilda sover iaf hos mig på torsdag :D ska bli såååhääär kul, saknar henne grymt mke
tilda&amanda tiden
så hem , ut med hunden, frissan, ut med hunden sen sova :) blir ganska najs dööööhh

men nej nu ska jag ta bort sminket som jag borde gjort förut
sen ska jag krypa ner i min säng, i mitt rum som är som en fucking bastu!
o sen upp igen, hihih..
har nu skrivit av mig nu , har ju ingen att snacka me här nere i rummet :(
ujuj långt inlägg,

NATTI BITCHES




snodde bild från mollsans  blogg.
jag & moa , usch mitt hår. måste verkligen fixa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0