så jävla skönt

precis diskuterat med mamma, är så jävla trött på att bo där jag bor, långt från allt
och kom på den bästa idén om att kanske bo hos min moster i veckorna när det e skola och komma hem på helgerna, hon bor typ 5 min ifrån skolan, om man går alltså.
måste hjälpa till o shiet där hemma då ju såklart , men det klarar jag... fast dom har en liten unge som jag vet att jag kmr få va barnvakt åt x) hennes man är polis, så kommer ju bli typ säkerhetskollad hela tiden, men så skönt att inte gå upp tidigt, plus har alla mina kompisar där runt omkring ;) fint att komma ifrån kaoset här hemma oxå.. kan ju lixom sticka hem när jag vill.. det är ju inte direkt nått fängelse :)

aja, nu ska jag sticka upp och hämta nått gott att käka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0